№: 1
ID картки працівника:
118132
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет бізнесу та права
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра маркетингу
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4443824
Фізична особа. ПІБ:
Бойко Ольга Вікторівна
Фізична особа. Дата народження:
15.04.1981
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2003
Дата початку стажу:
01.09.2003
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
20
Відомості про підвищення кваліфікації:
Східноєвропейський національний технічний університет ім.Лесі Українки, Термін з 27.12.17 р. по 27.06.18 р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації стажування №.156/17
Останні зміни в ЄДЕБО:
02.04.2022 12:32
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Морохова В. О., Бойко О. В., Борзаковська Л. В. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання. Науковий вісник Полісся. Чернігів : ЧНТУ, 2018. № 1(13). Ч. 2. С. 191?198. Індекс цитування ESCI у Web of Science (Thomson Reuters)
    2. Бойко О. В., Слива Ю. М. Особливості маркетингово-орієнтованого управління лісогосподарським підприємством. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент» : зб. наук. праць. Випуск 15 (58). Луцьк : Луцький НТУ, 2018. С. 23?30.
    3. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2019. № 1.
    С. 100?104. (Index Copernicus)
    4. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2019. № 4 . С.183?187. (Index Copernicus)
    5. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Управління діяльністю сільськогосподарських підприємства на засадах діагностики їх маркетингової активності. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Серія : Економічні науки. 2019. № 2. С. 88?92.
    6. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки : журнал / уклад. Л. Г. Ліпич, М. Б. Кулинич. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. № 3 (23).
    С. 114?121.
    7. Морохова В. О., Лорві І. Ф., Бойко О. В. Складові управління збутовою діяльністю підприємства. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : «Економічні науки». 2020. № 10 (42). Т. 1. С. 129?134.

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Рекламний менеджмент : навчальний посібник. Луцьк : Вежа-Друк, 2018. 236 с.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Рекламний менеджмент. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для студентів спеціальностей 075 Маркетинг, 073 Менеджмент денної та заочної форм навчання / укладач О. В. Бойко. Луцьк : Луцький ЛНТУ, 2018. 52 с.
    2. Маркетинг промислового підприємства. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : Луцький НТУ, 2019. 64 с.
    3. Маркетинг промислового підприємства : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : Луцький НТУ, 2021. 136 с.

  • 11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)

    Наукове консультування ТзОВ «Волинькрансервіс» Номер договору: № 17/21 від 04.05.2017 р. (04.05.2017 ? 03.05.2022)

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Морохова В., Бойко О. Бенчмаркінг як інструмент підтримки економічної безпеки підприємства. Теорія та практика менеджменту безпеки : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18 травня 2017 р. / відп ред. проф. Л. М. Черчик. Луцьк, СНУ ім. Лесі Українки, 2017. С. 81?82.
    2. Бойко О. В., Булавчик М. І. Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю сільськогосподарського підприємства. Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : матеріали III міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції, 19 січня 2018 р. Кривий Ріг : ДонНУЕТ ім. Туган-Барановського, 2018. С. 12?14.
    3. Бойко О. В., Слива Ю. М. Особливості управління маркетинговою діяльністю лісогосподарських підприємств. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези V Міжнародної наук.-практ. конференції студентів та молодих науковців, 30 березня 2018 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. С. 16?17.
    4. Бойко О. В., Морозович А. Я. Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок на промислових підприємствах. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали III міжнародної науково-практичної інтернет-конференції , 07 грудня 2018 р. -Луцьк : Луцький НТУ, 2018. С. 276?278.
    5. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Складові управління маркетинговою активністю підприємств. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції (22 жовтня 2020 р.). Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 97?99.
    6. Morokhova V., Boyko O., Lorvi I. Social orientation as a component of modern marketing concepts. Majesty of Marketing : Materials of the International conference for the students and junior research staff
    (10 December 2020). Dnipro, National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020.
    7. Sarzhan Y., Boyko O. Lean marketing as a means of holistic marketing strategy in the field of media-and-entertainment industry of Japan. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання] : тези VIII Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (26 березня 2020 р.). Луцьк : Луцький НТУ, 2021. С. 171?172.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    1. Наукове керівництво студентом, який отримав перемогу у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» у Тернопільському національному економічному університеті Булавчик М. І. (гр. МК-41) ? диплом ІІІ ступеня, 2018 р.
    2. Наукове керівництво студентом, який отримав перемогу у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» у Хмельницькому національному університеті Слива Ю. М. (гр. МКм-61) ? диплом І ступеня, 2019 р.
    3. Наукове керівництво студентом, який отримав перемогу у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» у Хмельницькому національному університеті Морозович А. Я. (гр. МКм-21) ? диплом І ступеня, 2020 р.
    4. Наукове керівництво студентом, який отримав грамоту у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» у Тернопільському національному економічному університеті Булавчик М. І. (гр. МКм-51), 2019 р.
    5. Наукове керівництво студентами-переможцями І етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», які прийняли участь у ІІ етапі у Тернопільському національному економічному університеті:
    – 2020 р. Морозович А. Я. (гр. МКм-21), Горбач Т. Ю. (гр. МК-41);
    – 2021 р. Некритюк Б. В. (гр. МК-41).
    6. Наукове керівництво дипломними (кваліфікаційними) роботами студентів-переможців І етапу Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітнім рівнем бакалавр та магістр, які були представлені на ІІ етапі конкурсу:
    – 2017 р. Павлюк І. Ю. (гр. УІДм-61) – Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського;
    – 2018 р. Жуковська В. В. (гр. МКсз-21) – Хмельницький національний університет;
    – 2020 р. Дудік О. А. (гр. МКсз-21) – Хмельницький національний університет;
    – 2021 р. Касянчук А. Е. (гр. МК-41) – Хмельницький національний університет;
    7. Керівництво студентами, які здобули призові місця на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади: Хом’ярчук Ю. В. (гр. МКм-51) – ІІІ місце зі спеціальності 075 Маркетинг, 2017 рік; Коханська В. В. (гр. МКм-51) – ІІІ місце зі спеціальності 075 Маркетинг, 2018 рік; Морозович А. Я. (гр. МКм-51) – ІІ місце зі спеціальності 075 Маркетинг, 2019 рік.